sábado, 15 de noviembre de 2008

EN LA NOSTRA AUSÈNCIA...

Segur que tots de menuts heu tingut la creença que els vostres joguets tenien vida pròpia (sí, i antes de vore Toy Story)... Barbies, Playmobils i inclús peluxes cobraven vida per la nit, i en la nostra ausència eren ells els que realitzaven el seu pròpi joc.

Però després, arriba un dia que per alguna raó deixes de pensar així, i ja no penses que res tinga vida... és entonces quan els "objectes inanimats" realment cobren vida... i si no, com expliquem açò? Que passa si t'alces i veus a dos cepillos de dents, fent coses... que no t'esperes...


Això que fotografia Angela, i que en aquesta foto no s'aprecia bé, són dos raspalls de dents... que han cobrat vida pròpia i les hormones s'han apoderat de ells... i és que estàn besant-se de manera més que efusiva!!

Són el de Amanda i el de Anna... i mentre tant, el de Maria i el de Àngela els miren sorpresos... Des de entonces jo ja no puc entrar al WC i no mirar-los per si estan fent algo més que donar-se besitos...

Amanda, per favor, torna pronte i posa un poc d'ordre que qualsevol dia entrarem a casa i vorem als mobles pegan-se unes festes que ja voldriem mosatros...

Demà tindrem nova benvinguda(Quantes n'hem fet ja??).... La veritat, que ja tenim ganes que tornes...

21 comentarios:

Anónimo dijo...

hasta l meu cepillo de dents esta enamorat de tu... ;)

Anónimo dijo...

Per cert xikes...
El dimarts serà el 1r dia que estem totes de nou...
(Diumenge Anna no està i dilluns no estic jo)...
Soparem amb "champagne" (que paraula més complicà de escriure, no?) i tot, no?
Ara, xo sense apretar que cada vegada comencem antes el finde maxoo...

Anónimo dijo...

Estic plorant joder!!
Es que no vos eu avia dit pero li e pasat les hormones al meu cepillo i clar en la meua ausencia li dona els besitos que a ana li fan falta!!!jajajaja
mencanta este post!
mencanteu vosatros!!
i mencanta tot!!!
xikes no vos cambie per res del mon!!

Anónimo dijo...

aii la meua xica!!!

Anónimo dijo...

agarre les maletes i me pirooooooo!!!

Unknown dijo...

jajaja ke bona

yo ke vosatros posaria ordre... que eixos cepillos de dents tenen mes vida social que mosatros ya i tot... jejeje
bsts a totes!!

Anónimo dijo...

home cris... més vida social/sexual que tú segur que no xq maxooo... kin amor tu i el xurry. Que per cer, el dissabte no em vaig enterar ni de kuan va vindre a per tú.

Anónimo dijo...

Xiques!!

Muy buenas! Uy Uy Uy... estos cepillos de dents estan un poc ixits! jajaja.

Com va? Ja fa uns quants findes que no vos vec!! I ja tinc ganes! jejeje

Este finde avore si mos vegem, que si no manganye es la under, alguna de vosatros te que anar? ANNA?

xiques vos vull molt, MOLTS BESETS

Anónimo dijo...

yo si isaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Buenas wapes!!

Pues si no pasa res alli mos vegem Amanda!

Avore si este finde vos pase les fotos eixes k tenim pendents de ja molt de temps (cerve, c/9s, ... inclus del calvari)!

Maria veges si em pots pasar tu a mi les fotos del dia de la danza, xfa.

Bueno ne vull mes com les del dia de la macatorrà ...!

OK?

MOLTS BESETS A TOTES.

Unknown dijo...

eee maria ke el disapte t'haveres enterat de ke men anava si... no hagueres estat de xarreta en aquells dos xikons... ya meu contaras tanta konversacioneta... jejeje es brometa.

este finde fem algo o ke? bueno si estik millor de la goleta clar... xo segurament ke de pensar en disapte se me pasa... jiji

per cert a mi el plan de inma per a nit vella em pareix beeee!!!! jeje

bsts a totes!!

Anónimo dijo...

este dissapte toca soparet i under!!

Anónimo dijo...

Ei xiques!!

Ja tinc ganes de vore un altre post!jeje

Per dir algo!

Molts besets vos vull molt

Álvaro dijo...

reconec que jo actualitze poc...pero vosatros?? joder machooo

Anónimo dijo...

ei xicones!!

Renovem o k?

sk esta un poc vist ja, sense ofendre a ningu!!

dew

Anónimo dijo...

joder tio a vore si ara en nadal actualisem pq maxooooooooo.... aso esta mes buit que lostiaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Wenas wapes!!

Eso amanda avore si ara k tindreu vacanses actualitzem, xk casi tots els dies entre avore si ja n'hi ha nou post!!

xo... no hi ha manera!!jajaja

k ja tenim ganes de vore novetats!!

Bueno wapes molts besets.a10

Anónimo dijo...

no hi ha temps, hem de estudiar!!
per cert isa feste tuenti cari!!!un b7!

Álvaro dijo...

pero temps pal tuenti si que traus no? jaja

bueno veineteeeees!!! BON NADAL!!!

Anónimo dijo...

AÑO NUEVO...POST NUEVO!!

JA SERIA HORA!!

Unknown dijo...

YEEE XIKETEEEEESSSS!!!!!

ja estem a 22 i encara no vec el post de noche vieja ni el de amanda de examens... ni el de la torraeta... jejeje

esque estic entrant a escodriyar i sempre está el mateix... pero bueno s'enten que esteu en època d'examens... aixina que... espere que aproveu totes tooot!!!!!!

sort wapes
bsts