miércoles, 8 de octubre de 2008

MACATORRÀ 2008: El Video

Ho vam prometre, i sí, la veritat és que prometem moltes coses que després no complim... però no serà açò. Vam dir que la que guanyara el primer premi de disfresses de l'asociació de la Macarratorà tindria l'honor de ser vista per tot aquell que ho desitge a través de la web... Aixina que... ací està, ací la tenim, a la guanyadora oficial de La Macatorrà. Miss Enamoradisa 2008, AMANDA ESCRIVÀ ESCRIVÀ!!

I recordeu que tenim pendent una "ajuntà" per a sopar, cervessetes i Cranium! Este pont no pot ser, però espere que en breu ho pugam fer...

22 comentarios:

Anónimo dijo...

El pobre xurry... vinga posar-te damunt d'ell a ballar-li... jajajaj!!
Es que cada vegà que el vec em muic de risa...
Eres total!

Anónimo dijo...

Per cert!(Anna, Angela i Paula:)
"La bufa la gamba" significa algo aixina com que no val res...
Exemple: Este pintaungles és "la bufa la gamba"

Anónimo dijo...

perfavoor jo no puc en esta xiqueta!! xo q video + bo!!

cm diu mamare "que nimal es!"

vv molt!

Anónimo dijo...

la bufa la gamba!!

Anónimo dijo...

ai amanda i no star ai xa voreu...
ja m faras un ball sexi a mi asoles, no?? ;)

la bufa la gamba...bo saber-ho! ja no tenim excusa xa generalitzar....yujuuuuu!! ara lu traurem profit ben tret a la dita popular!

un bss

Anónimo dijo...

Clar que sí!!
El refranero popular xa que està si no es per a gastarse?
Es que xiques... "nunca te acostarás sin saber una cosa más", ja ho diu el refranero, ja...

Anónimo dijo...

Ties ties ties!!! M'auto encantec!!!jajaja. Quins xillits pegaveu mareee, ah i jo tota seria, clava dins del meu paper!!!!jajaja Me partooooo!!

Escolteu jo exa dita a part de exe significat tmb la tinc rollo com a que "pasando". Osea,jo diria: Me la bufa la gamba i olé, en ves de dir pase de lo que pense la gent respecte al vidio sabeu? menteneu?
Vos vuic xiques i no poquet!!!

Anónimo dijo...

Ah se m'oblidava dirvos que ja sabeu que jo si jugue sempre es pa guanyar!!!jajaja
Ai queda eso!!!

Anónimo dijo...

si, si, maxo...
stavem casi "amenaçades" xa q tu guañares...
si no arribes a guañar... no ixim vives de alli!!

Unknown dijo...

ei amanda eres boníssima!!!!
jejeje tens ben mereskut eixe primer premiiii!!!!

eee!!! ke yo kuan era jove dia munto voltes lo de la bufa la gamba!!! y yo eu dia kom lo ke diu maria era kom dir aixo no pega ni un duro, aixo es la bufa la gamba, mala merda, ke asko... era aixina!!.. ostras en estos moments em senk uela i tot, ke tiempos...

bsts a totes!!

PD: les disfreses no xk trobe ke per molt ke vullguerem ya no ixiria igual va ser increible... xo lo de la torraeta les cervesetes i cranium ... està pendent!!!!

Anónimo dijo...

Perdona Maria pero crec que he guanyat simplement pq ninguna te ovaris de posar un vidio seu aci fent l'aca! I per això em vau fer guanyadora, pq a mi ""me la bufa la gamba"" que la gent ho mire i lo que pense.
Ale ai queda eso, i va pa totes!!!JAJAJA. mIERDECIIIITAS!!!

pD: Bueno, crec q la unica q savera atrevit seria la Pexi!!!

Anónimo dijo...

jajaja!!
Bueno, bueno, amanda... no el poses aixina de xunga, eh!?!? La veritat es que a moltes si que mos va un poc de vergoñeta ixir x ací... però aixina i tot crec que haveres guañat tu igualment!! I l'any que ve??? Tornaras a ser tu? Serà Cris? O serà alguna nova component? Xq clar, sperem que l'any que ve les que no van assistir a esta (o van assistir xo no es van difraçar) ho facen que quan més sigam.. ... millor!!
Un besitoo!!

Álvaro dijo...

normal que si amanda, benvinguda al mon de ixir per internet jajaja!!
es nota que fama a enseñat a ballar a mitja españa eh? pero a la españa cañí!!

amanda, que, molts pacients a l'hospital o ca pasè?

Anónimo dijo...

Ja tardaves en comentar Alvarooooo!!!

Pues be, en l'hospital molt be!!
Pero ja tinc unes ganes de anar al piso o pegarme una super fumaeta de brosetaaaaaaaa!!!jajaj
Un b7!!

Anónimo dijo...

Sense paraules!!!

Anónimo dijo...

Mandy!! Després de la conversació de ahir no m'he pogut resistir a tornar a vore el video hui i analitzar, a més del teu sensual ball, els comentaris de la gent, i sí, casi fan tanta risa com el ball en sí... Eva queixant-se, dient que enxufarem les llums, i ja he sentit lo que dic jo, i dic: x això volia ixir jo la 1ª.
I volia xq com el meu disfraç no stava massa currat preferia ixir antes xa q no em poguereu comparar en cap altre!!
Però bueno... aixina i tot... va ser un dia... com diu Andreu (jeje) "sense paraules"... no em canse de mirar el video, les fotos i riurem com si encara estiguera vivinto... un beset!!

Unknown dijo...

eske xikes lo de la makatorrà es pa repetir i... aixina ke... ara mateix komence a pensar-me la disfressa de l'any que ve xk vull el primer premiiiii!!!!!!!! jejeje a l'any ke ve em toka a mi la copa d'or!!!
es brometa

bsts a totes

pd: per cert kuant toka eixa torraeta pendent?? yo mapunteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Álvaro dijo...

amanda, si sapieres lo que mos estem partint esta semaneta ten vindries ara mateix,jajaja
tot gracies a la nostra amiga maria.

Anónimo dijo...

Eh pq sesteu partint!!!??? De queee?!!! Uy uy uy Maria mesta robant el meu lloc al vostre piso o que??? Que no duren molt mes les practiques que si no malameeeeeeent!!!

Anónimo dijo...

Ostia Maria!!!! I jo que em pensava que era Maria la vecinita sas!! I ara reulta que es brosaaaaa joder!!1 Si es que esta Maria fa que tinga atrasos ( no atrasos mesntruals clar!) en el meu cervell!!!jajajajaja
Deu cagaaaaaaat!!!!

Anónimo dijo...

ei xikoneeess ya toka un post nou no?? jejeje

si no teniu anécdotes noves a posar ...(kosa ke em pareix extraña...)pos xikones a fer eixa torraeta tan esperada ke tenim pendent... jejeje

o x lo menos kedar algun finde o algo... ke yo ultimament no vos veig ni en pintura... (i no es ke yo estiga desapareguda...)

bueno... conteume novetats!!!! jiji ke kotilla sok

bsts

Unknown dijo...

eee!!!
ke no sok anomimo!!! sok kris jeje