martes, 16 de septiembre de 2008

UN DISSABTE MOGUDET...

Dissabte a les 5:30 de la vesprada, allà vam anar, nosaltres i “les xiquetes” a aprendre “danza del vientre”, per a posar-ho en pràctica per la nit. Ací estem dins dels gimnàs mentre la professora X (algú recorda el seu nom?) ens donava la classe pràctica…I clar, com vam perdre un poc de panxeta vam decidir dirigir-nos corrent al Musical per a recuperar-la de inmediat fent-nos una cervessota (que diria Manel) per a berenar… I una vegada dutxades i arreglades: cap a Beniarjó a per pizzes!! Soles a per pizzes?? Nooo! A fer-nos més cervessetes per a que la espera fora més amena… Aiii… quant ens agrada!

Després, a casa Mandy a sopar en les de l’Alqueria… I… si! Al Grau! Allà on vam prometre no tornar en una bona temporada… però ja està, no vam poder aguantar més i allà que ens vam dirigir, la putà va ser que no ixia “Marxabus”…

Al arribar al Grau vam començar a beure una mica mentre escoltavem música de la nostra època xunga-garrula, i fins i tot ho ballavem com si tinguerem 15 anys!! I com si tinguerem 15 anys també anavem pel Grau xillant i botant mentre feiem la nostra habitual ruta de Esquina Latina, La Fontana, etc… i ambafavem al relacions de Coco-Loco per a que ens donara passes… I quin és el moment en el que el dones conter que el alcohol ja ha fet el seu efecte? Quan arribes al WC i comences a ballar davant l’espill i a fer-te fotos…

I de repent, en algun moment de la nit la gent va decidir desapareixer i ens vam quedar Cristina, Anna i Maria… i vam decidir celebrar la nostra soletat amb més cubates…

Soletat que va durar poc perquè van vindre dos xics que vam estar amb ells fins bon rato dins de Coco-Loco, dels quals no posarem ningun comentari ofensiu perquè vam donar la direcció d’aquesta pàgina i no es plan de quedar mal en els xicons si ho veuen (un beset salats!!) Un rato després vam conseguir tornar a disfrutar de la nostra soletat per a poder disfrutar de noves amistats i clar, també de les de sempre que estaven per allí!!

I per últim, quan anavem a agafar un taxi per a tornar a casa van passar Blay i Pep i vam correr darrere d’ells com unes loques per a que ens portaren a casa… i així va ser… però crec que es van arrepentir un poc perquè no vam parar de marejar-los en tot el camí (i això que Blay ja anava prou..) però que conste que era per a que Blay no s’adormira!!

Bueno, i despedim el post recordant que este dissabte (per fíííííí!!!) arriba la esparada MACATORRÀ (yujuuuu!!) i la última regla que vam incorporar el dissabte és: CAL ANAR DISFRESSADES… I PREPARAR UNA COREOGRAFIA DE… DEL QUE SIGA!

Cris, la regla és que no hi ha regles, bueno si, una: L’hora de les disfresses i la coreografia serà quan s’acabe tota l’absenta i bona part de l’alra beguda, val??

22 comentarios:

Anónimo dijo...

Açò no és just... hi ha gent que ja té 2 disfrassos i jo encara no en tinc ningun pensat...
A quina mala hora se mos va ocurrir això el dissabte!! Ai... el alcohol...

Anónimo dijo...

Yeeee jo ja tinc dos disfrasos!!! Uno pa la macarronà i latre pa la megatorrà!!! jajajaj
yujuuuu

Ah, la veritat es que no vec a Eva disfrasada sas!!?? Si no ve disfrasa una de dos o sen va a casa o l'anfarine tota eh!!

Falten 4 dies!!! ( I 5 pa que comense GH10!!!)yujuuuuuuuuu

Anónimo dijo...

Més GH no per favooooooooooor!!! Anem a enganxar-mos??? Jo espere que no xq ja m'enganxat a la merda de "Fisica o Química"... no vull GH!!

Eh, vegeu les fotos com un poc tallaes? Jo sí, però no és culpa meua, en lo de configuració es veu bé xo después eu vec mal...

Ens tenim que disfrassar TOTES, i tots (si ve el Xurry)!!

I la coreografia ja la teniu pensada? jajaj

EMOCIOOOOOOOOOOOOO!!

Unknown dijo...

holaaaa wapees!!!

estava esperant ansiosa el nou post!!! pobreta maria li he donat pa salar en ke el fera...

yo esperava vore la fotet dels guardia civils salats... ke peneta...

este finde ha sigut pa repetiirr!!!
bueno llevat dels meus mokets ke tink el naset ke pareixk fofito...

yujuuuu!!!! ara a esperar en ansia la macatorrà que per cert encara no se de ke me de disfresar xo això si, serà made in... jejeje

bsts a totes!!

Anónimo dijo...

jajaj la pexi es vestix de xina fijooooooo jajajajaj que bona es!!!

Eh maria jo em pense enganxar a GH (encara que no vuiguera no podria, jo es que menganxe a tot jajaja)!!!

A mi em falta la musica que no la trobe pero be la cantare i yau!

Ah enrecordeuse totes, quan mes redicul MILLOR!!!jaja més risaaaaaa!!!
Pexi tu tens tot el nas ple de mocs i jo tot el bigot-morro ple de FOC!!!redeeeeeeeu!!!

Anónimo dijo...

Xe tu ja man preguntat varies persones que axo de la macatorrà on es fa sas o q??
Es pensen que es una mega torra de xulles dexes, rollo paelles gegants sas jajaja.
I jo que noooo, que es una cosa de les meues amigues i jo!!! jajaja
Flipen!

Anónimo dijo...

Pues digues on es fa! Kuan més gent millor... això si, disfrassats i la entrà 10 euros (a part cada u es porta la seua beguda)... que fàcil es fer negocis!!

Anónimo dijo...

Enrecordeuse de portar musica, que sense música no nia festa!

Unknown dijo...

holaaaa

eee amanda no vaig de xina noooo!!! xo fa munto de riseta jejeje

pero no patiskes ke kasi segur ke a mi tmb em toka kantar la canço jejeje xk no la trobe...

per cert algú tindrá ke dur la radio no?? yo la meua la tink trenkaeta, bueno soles lo dels cds aixina ke... si voleu podeu portar cinta ( temps antics ) jejeje i la porte yo... no se jejeje

ostras pega mogollo tot estik emocionà per la macatorrà

per cert necesite saber nom i apellido de totes les ke venen a la macatorra i tots clar... es important, feume una llisteta de posibles asistents... jejeje el motiu no es pot dir, ya se sabrá en el seu moment...

bsts a totes!!!

Anónimo dijo...

ANNETA... MOLTISSIMES FELICITATS!!! 21 anyets!!...que abuelita!!jeje!! en les fotos crec q ja t'he vist alguna arrugueta més..jiji!!! un besito super super gran!! Ara et trucare per a felicitar-te que aço no se quan ho llegiras!!! I que cumplixques moltissims mes guapa!!!

Esteu super animades en la macatorra-macarrona-megatorrà (esq ja no se com es diu definitivament...)!! que way!! jo ara estic en festes de tarragona, i esta nit treballe (quina gràcia..), pero despres tinc festa tots els altres dies!!!jeje!!!! q way!! Ja teniu els disfrasos preparats?? Maria, amanda i inma, podrieu disfrasar-se de vikingos!!! (s'enrecordeu??jajajaja, que risa!!)Wno, paseuseu super be i que alguna es bega un xupitet de absenta de part meua!!

un besito super gran wapetes!!

floretes..JA TINC GANES DE VOREVOS!!!

Anónimo dijo...

moltes gràcies marieta!!!

aii que ja sta aii!! tinc mltes ganes d q siga l dsspte!! nkra no se l meu disfraç xo poc a poc...dmà mnvg a casa ma uela i segur q trobe algo! jaja!!

bueno xiques vos vullc!!!

Anónimo dijo...

Jo ja tinc 3 o 4 disfrassos, no sé quin triar... igual mels pose tots i em disfrasse de amanda disfrassà!!
una llista?? que wai!! jo la faig!! el divendres te la baixe al musical!!!
Maria... hui el toque! que xa variar no m'entre mai...
Anna... FELICIDADES!! Després et toque i xarrem!!
Un beset a totes!!

Anónimo dijo...

x cert, jo tampoc tinc radio
crec q mos toka a totes "a capela" i q mandy es porte el clarinet...

Anónimo dijo...

Muy buenas a tots i a totes!!! jejeje

ke jo tinc radio xicones!!
k s pensaveu k ja no teniem musica?? vinga va!!
jajaja

Jo ja tinc el meu disfraç i la meua musiqueta pensa sols falta baixar-la.
sk algu de mosatros la te el que pasa k si li la demane ja no te gracia xk ja se sabria de k vaig!!

Bueno xicones aneu preparnt el disfraç k ja no keda res x al dissabte.

Molts besets a totes!!

Anónimo dijo...

uf!! SALVADES X LA RADIO DE ISA!!

Tenim q comprar beguda que el dissabte en la tonteria de ixir ens vam quedar un poc escases de beguda de festes, no?

Anónimo dijo...

De Amanda disfrasa?? Axo que es??? jajajaja
Felicidades Pitiminisú!

Maria jo em fare un xupito o dos o tres per tu!!

Amanda Escrivà Escrivà!!!!!

Un b7!

Anónimo dijo...

jo pnsava q la coreografia era cosa del disspte x la nit xo vos veig molt aplicaes...açò va enserio!! dioss!!

muakK!

Unknown dijo...

eeeee!!!!
aixo no val!!! tink ke pensar disfras nou xk no podia trobar la musiketa... eske mira ke sok komplicà.. jejeje

xo trankiles ke yo pose "rienda suelta a la imaginación" i aleee!!!
jejeje

stik super emocionà, enkara no he parat de mirarme koses i prepararles... jejeje ke waiiiii

enkara no tink el disfras xo el millor te ke ser el meu xe!!

(mira ke enkara em disfrasare de xino ke diu amanda... jejeje es brometa)

yujuuuuuuuuuu

Anónimo dijo...

EN MENOS DE 24 HORES...
-absenta
-macarrons
-xulles
-disfresses
-musica
-i... drogas, sexo i rock and roll!!
(que nooo!!, o si??)

Anónimo dijo...

xiquets meues!

xfi ha arribat l divendres...i demà MACATORRÀ!! xfi!! aprepareuseee!! bueno crec q ja ho stem prou,n?? dma agarrem ls disfrassos i cap allà...

a passar-ho MOLT bé!

Anónimo dijo...

Si siiiiiiiiiiiiii!!!

SEXO DROGAS I ROCK AND ROLL!!!!

Sexe(pa la pexi que tindra el xurri)

Drogues (pa mi vaaaaa)

Rock and Roll (pa totes un poket inga vaaaa)

Anónimo dijo...

que es hui!!! AAAAAAHHHHH!!!!