martes, 2 de septiembre de 2008

LA MACATORRÀ!!

Aquest estiu ha sigut de lo més completet… però, com cada estiu, no podia faltar “La Macarronà”! Enguany arribarà un poc més tard que de costum, aixina que serà com la despedida de l’estiu o com la benvinguda al nou curs, cadascú celebarà el que voldrà! Però això sí, enguany arribarà per partida doble… serà el I Aniversari de la MACA-TORRÀ!!

És a dir, una suma de açò:


Més açò: Mesclat amb la beguda que ens ha sobrat de festes:

Per tant, a modo de informació per a qui no ho sàpiga, el pròxim dissabte dia 20 de setembre (el retràs es degut a que hi ha que esperar a que passen els examens i que el treball en l’hospital de Dénia siga compatible), i de paso, amb motiu de l’aniversari d’Anna, es celebrarà la MACATORRÀ.

Les que no treballem començarem a preparar la Macarronà en la caseta de Anna, i quan estigam totes… ens dirigirme a la caseta de la Pexi per a dinar, i per la nit torrarem com aquelles pasqües… I per supost, farem nit allí! Acabarem rient i plorant, dient-li a Toby que no podem obrir el paquet de servilletes?

O menjant més que els xics (inclús furtant-los el menjar) i rebentant com Sangonereta? Estem ansioses per averiguar-ho!
P.D1: Eixe cap de setmana no seràn festes de Bellreguard, no??

P.D2: Catalans i catalanes, si heu de baixar algun cap de setmana en setembre que siga eixe, perquè quan més sigam… menos por fa estar en la caseta!!
P.D3: Quanta gent serem? De momento Maria (jo), Anna, Inma, Cris i bueno… el Xurry supose que també perquè últimament és uno més de nosaltres! I nosaltres, contentes de que ho siga!

25 comentarios:

Anónimo dijo...

PRIMERA!!

menos mal que no ha sigut post del lado oscuro de festes(x cert m's tu ixes la primera en lado oscuro ;) )!! jajja!!

m'encanta este post i estic desitjant la macatorrà, agarrarem gordons, absenteta i que se haga!! i axina celebrem el meu cumple, que millor manera colló!

un bss a tots!

ja era hora que comentara, no??? MUAKKK!!

Unknown dijo...

Holaaaa!!!!

jejeje ya es la tercera volta ke komente huiiii!!!! eske de matí un post i de vesprà un altre... es precís komentar algooo!!!!

be m'he quedat esperant el "lado oscuro de festes" xo aixina millor no siga ke iska algo meu x ai.... jejeje

en ganes de ke vinga la Macatorrà!!!! ania ke fer muntó de fotets... i sobretot menjar i beure asta rebentar kom sangonereta!!!!
jijiji

apunteuse toteeess!!!!!!!!!!

bsts

Jovi dijo...

Holaaa !!!
Lo primer dir que no se parlar en valencia menos escriurel(baig suspendre el grau elemental de la prova del valencia ara boreu per que)
Bueno soc el Xurri per si algu no ho savia lo de anar a la maca-torra tot depen de la economia que tinga per que Cris vol que em compre una camisa de eises cares per al bateig de la neboda.jejeje
Aaaa per cert tinc que tornar a ser el unic tio un altra vegada esque m´agradat aiso de pareiser que estic en el bater de les ties jejejeje.
bueno adew!!!

Unknown dijo...

jo tio eske es precís comprarte una camisa xula... xo yo no ta dit ke siga cara... i es precís per a coneixer als sogres... jejeje tens ke nar wapo!!!

Anónimo dijo...

aiiii jo vull estar ai xfvr!!! el xurry coneixent a amparin!! yujuuuuuuuuu!!!!

Anónimo dijo...

Clar que has de vindre xurry!! I si eres el unic xic pues... com ja stas acostumat... jeje!!

Jo stic sux emocionà en la MACA-TORRÀ!! Estic per anar a una imprenta i fer-mos camises i tot... jjajaj!! Que va... la emoció no arriba a tant... xo casi!!

Un beset.

Unknown dijo...

entre Vicent i Manolo ens ajuden a dur una vida mes plena d'emocions....

MMMaaannnnooooooolooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PD: sin comentarios Anna. jeje

es brometa

ja se ke no te res a vore en el post però era precís posar-ho... jiji

1 b7

Anónimo dijo...

hola caris!!! com esteu? ja vec q super contentes per la fusió entre macarronà i torrà!! A vore quan conseguim estar un poc sincronitzats els valencians i els valencians-catalans (q ha faltat una paraula) per a fer estes coses, q no se quan de temps fa ja q no puc assistir a la macarronà!! Esq eixa setmana son festes de Tarragona...o siga q serà un estiuet més sense poder anar :( q pena!!
wno wapetes, un besito super super gran!!!

Anónimo dijo...

a! la foto de inma i toby es bonissima!! jeje!!

inmeta besitos!!!

Anónimo dijo...

Que se hagaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Jo mapunteeeeee!!!!
Exe dia va tot per laire!!!! Sujetadors i tot!!jajaja

Ah i exe no son festes de Bell es laltre!!!
Un b7 wapes vos vuic!!

PD: Estic en el Scrabbles en Angela!!jajaja

Anónimo dijo...

SIIIIIIIIIII!!!
Angela tb s'apunta, no?
Pues ja sta clar... eixe dia no ixim de la caseta de Cris!! Bieeeeen!!
Ais!! Ja m'he tornat a emocionar!!
Que fàcil es fer-me feliç!!

Anónimo dijo...

aiiiiii sujetadors i tot x l'aire??? a redeuuuuuuu!!! QUE SE HAGA!!!

Anónimo dijo...

anna... clar que si... time on time i voràs com acabem!!

Anónimo dijo...

warris!!!! jo tambe vull anar!!! jooo :(

besitos reguapetes!!!

Anónimo dijo...

ehhh!! el xurry tmb s'ha de llevar el sujetador?¿?

Anónimo dijo...

El xurii de cris q es lleve els calsons que es lleve els calsons!!! jajajaja

Unknown dijo...

yujuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

ke por tink de eixe diaaa!!!!!
estik super emocionaaaa!!!!

striptis i toooot!!!!!!!!!!! ke se hagaaaaaaaaa!!!!!!!!

entre macarrons, torrà, alcohol i per la nit la noche del pijama X. no vull ni pensar-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!. jejejeje

ai el xurri si ve pobreeeet tot una tigresa soltaaaaa!!!!!!!

jejeje

Unknown dijo...

ke por em feuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Yeee ahir vag treballar de camareraaaaaa en un cathering dexos al moli canyiser!!jajaj
Ja tinc faena pa livern! Este divendres tmb treballe!jajaja
Camareraaaaaa!!!! Queeeeeeeeee!!!???
Un b7!!

A x B A x M A x (el 1º q vec quan isc al carrer!!)jajaja

Pd: que enamoradisa soc redeeeeeu!

Anónimo dijo...

Jo un poc tard xo comente!!
Sk estava en Granada i vaig arribar air i encara no avia vist el post!!jejeje
Jo també mapunte,bieeeeeeeeeeeeenn!!
k jo el any passat no vaig poder anar! Y este any jo no meu perc!

bueno wapes vos deixe...adeu molts besets

Unknown dijo...

yujuuuu ke waiiii!!!!!!! kada vegada ne som mes x a la macatorrà!!! i per cert isa ens tens ke kontar kom a anat el viatget...

i per cert amanda malegre mogollo de lo del treballet!!! mentre no penkes el disapte dia 20 de lujooo!!! axina s'arrepleguen uns dinerets

jiji

ke ilusióoooooooo!!!!!!!!!

keden 14 dieeees!!!!

i este finde toka ixiiirr!! eske mapetix i em vau dir ke si!! jeje i conduixk yo ke en tot el estiu me escakejat i no he agarrat el cotxe!!

bsts

Anónimo dijo...

Ja vos contare ja, com ha anat el viatge!! I vos mostrare fotos...
Jo si no pasa res cris, este finde mapunte en tu!
Feeeeeeeeestaaaaaaaaa!!
Lo k pasa k a la plaja...nose nose!
Xo fare un intent!!jajaja

Ja tinc ganetes de k siga la macatorrà!!!

besets

Unknown dijo...

yujuuuuuu sok la visitant numero 002100 jejeje

enkara no canvieu el post??

eske em pose nerviosa kada vegada ke entre i vec LA MACATORRÀ

jooooooo :-(
eske sok una impacient...

va ke ya keda menos....!!!!!!!!!!!!!!

bsts

Anónimo dijo...

RECORDEU LA NOVA REGLA DE LA MACATORRÀ: "HI HA QUE ANAR DISFRESSADES"...

Anónimo dijo...

I COREOGRAFIA.....

que el alcohol no mos deixa recordar be...